bsebse ay inşaallah canım normal doğum çok istiyordum umudum azaldı 😔 gerçi hep hayırlısı diye dua ettim ama gönlüm normal istiyordu.Dün nst de hiç sancım çıkmadı açıklık sıfır yumuşama vs. de yok dedi.Doktorum normal doğum yanlısı 41 e kadar bekleriz dedi ama hiç ümitvar konuşmadı.Ben de artık bir anda gelişir mi diye bekliyorum işte 🤗❤️🌸