Melosum34 Enfeksiyon için verdi doktorum idrar yolları enfeksiyonu var bende iyi gelen var mı kullanıp
mervemurat16 Melosum34 gebelikte rutin verilen bir ilaç bir kaç gün etki ediyor ama sonra pek işe yaramıyor bende kullandım iltahap vardı sonra antibiyotik verdiler hap
Annesininbitanesi İlk hamileliğimde kullandım ben çok faydasını görmedim bol su içip iç çamaşırı mı ütü yapmamı önermişlerdi öyleyken ara ara olurdu yine
Melosum34 Annesininbitanesi bende nioli yağı kullanıp ütü yapıyorum çamaşırıma öyle giyiyorum bol su tüketiyorum hala varmış böyle bir ilaç vermiş
Melosum34 mervemurat16 çok varmış enfeksiyon ne kadar etki edebilir ki zaten tek kullanımlık daha etki edecek birsey lazım bence
111anonim111 ilk defa gördüm bende hamilelikte çok enfeksiyon yaşadım çok antibiyotik ve fitil kullandım ama işe yaramadı doğuma kadar devam etti
mervemurat16 Melosum34 önce standart o ilaç veriliyor galiba sonrasında antibiyotik veriyorlar heralde çünkü çok kullanan var urocare i önce sonra hapa geçiliyor
Baby_B Baby_B enfeksiyonum azdı,ama cok kusuyodum öyle tahlilde cikinca acil doktoru vermisti Daha önce antibiyotik kullanmistim
Baby_B Melosum34 yatmadan önce iciliyordu Onu ictim sabaha kadar tuvalete hic cikmadim Sabah 7 gibi tuvalete gittim Idrar söktürücü gibi bir etkisi oluyor O sekilde düzelmistim