SerpilEsra Hanimlar hamileyim sabah kalktigimdan beri sol karin boslugum agriyor karnimin ici tam ayirt edemiyorum bebegim hareket etti bikac kez ama cok kotu agrim var niye boyle oldum yataktan kalkar kalkmaz ağrısı basladi korkmalimiyim😥
ayaniz SerpilEsra yani biz burdan pek bilemeyiz normal birşeyde olabilir ama istersen bir doktora git içinde rahatlar..
Melikecoban SerpilEsra benim de geçen gün aynısı oldu ayağının altına sıcak su koy canım,tuvalete çıkarmıyorsan bi de bi kaç gündür o da usutmeyle birleşince yapıyor olabilir benim öyle olmuştu yani.gecmis olsun 🙏
SerpilEsra ceco bende oyle dusunyorum bebegim hareket ediyor cok şükür daha cok korkardım yoksa😥 hastaneye gidemiyorum esim gorevde devam ederse saglik ocagina gidecegim hareket bile ettirmiyor nasim usutmeki bu boyle 🤔
ceco SerpilEsra ya bende oluyor çünkü ara sırada ve soğuk alınca kramp Ağrı çok kötü oluyorum Ancak kalın giyinince ve sıcak ortam da durunca bir saate geçiyordu oluyordu bende ama sen yine de bir dr git tabimi ne olur ne olmaz 🧿🙏🏻
SerpilEsra ceco evde butun kaloriferlerim çalışıyor ben yinede usuyorum yelekle geziyorum ona ragmende usuttuysem saka gibi ya😏
SerpilEsra Melikecoban cok sagol simdilik gecti agri canim kendimi ısıttım kalin giyindim evde kalorifer calisiyor ben anlamiyorum elim ayagim hep buz gibi kan degerim 9lardaydi kan ilaci kullaniyorum ama nafile usutmenin bebege bir zarari oluyormu bilmiyorumda😏
AlininAysesii Böbreklerini üşütmüş olabilir misin ya da soğuk almış? 20+3’üm soğuk alınca ağrım oluyor benim de 😓
SerpilEsra AlininAysesii buyuk ihtimal oyle oldu canim kendimizi sicak tutmamiz lazim şu soguk havalari hayirlisiyla bi atlatsaydık iyi olacaktı 😏
Zeyneb35 Benimde öyle olmuştu geçen gün doktor idrar testi yapalım dendi eşimin işi dolayısıyla giddmediik sağlık ocagginda yaptırdım Allahım idrarda kan çıktı ne kadar korktum ağladım çok kötü oldum ertesi gün hastaneye gittik doktor hem idrar hem idrar kültür testi yaptırdı çok şükür temiz çıktı soğuktan oluyor canım bazı kramplar kendini sıcak tut sağlık ocağında da test falan yapma
SerpilEsra Zeyneb35 cok gecmis olsun canim doktorum duzenli testlerimi tekrarliyor gecen hafta kan idrar yaptırmıştım kansizligim cikti sadece ellerim ayaklarim hic isinmiyor zaten ne yaparsam yapim ayni malesef