Merhabalar kızlar 23 haftalığım ama son bir haftadır kasıklarımda baskı mı desem ağrı mı desem tarifte edemiyorum ama idrara vs çıktığımda sanki sıkışıyormuş gibi karnıma ağrı giriyor pazartesi günü doktordayım bebeğimde bir sıkıntı yok çok şükür enfeksiyon olabilir diye tahlil yaptı o da temiz ama neden olur ilk gebeliğim acaba bi sıkıntı mı var diye korkuyorum birde 4-5 gündür bir sırt ağrısı sağ kaburgamda sanki yaslanmadığım zaman sanki bıçak giriyormuş gibi bi ağrı yaşayan var mı yada önemli bişey midir tekrar gitmeli miyim doktora