Nutellamm benim 35 haftalık oldu ama inşallah 38 giderim, gerçi pardon ilk hedef 36 sonra 37😊 malum yenidoğan çetesi iyice psikolojimizi bozdu😊ya benim doktorum nidilatı kullanabilirsin dedi son haftaya kadar bi ara bırakmıştım, ama artık devam ediyorum. Erken doğmasınlar inşallah. Size de 1 kere tek vermişler bence az 😂 artık doktor olduk🤣