Gmztrn Edosca bende genelde belim ağrıyınca belime tutuyorum bi sıkıntı yaşamadım ayaklarıma koyabilirsin
Edosca Guzelanne56 yaa benimde 4 kasımda kese için gidicem daha çok yeni havalarda soğudu çok üşüyorum kalın giyinsemde çok teşekkür ederim