Arkadaşlar merhaba, 21+4 hamileyim ve bebeğim çok hareketli 14. Haftadan beri dışarıdan görünür şekilde hareket ediyor gittikçe de hareketleri güçleniyor artık hareket ettikçe midem bulanıyor kusucak gibi oluyorum ve o anda çok kötü bir his kaplıyor beni böyle hissettiğim için de üzülüyorum aslında. Herkes hareketleri hissetmenin dünyanın en güzel hissi olduğunu söylemişti beni ise rahatsız ediyor. Aranızda benim gibi olan var mı acaba :(