İlk gebeliğim Bugün kontrolüm vardı bebek 28ci haftadan beri nerdeyse baş geliş ama son 2 haftadır kontrolde bebek kanala girmemiş nst de birşey yok çatı muaneside yaptı ama şuan bişey demicem haftaya gelince Bidaha yapıcam dedi şuan normal doğum sezeryanla ilgili hiçbir şey demedi bebek kanala ne zaman girer doğum sancısında gelincede girebilir mi ? Ya da öncesinde mi girmesi lazım ?