Cumartesi akşamı ellerimin yandığını hissettim misafirim vardı çay tepsisi hazırlıyordum o an yanmayı hissedince baktım ellerim yer yer kızarmıştı dünde ara ara yanmalar kaşıntılar vardı bugün daha da ileri derecede yanma kızarıklık ve kaşıntı var kaşınıyorum ama kızarıklık hiç geçmedi kantaron yağı sürdüm ama yanma hala devam ediyor hafif şiş duruyor ellerim, bu yanmada çok canımı yakıyor sanki böyle birsi sürekli iğne batırıyor ellerime parmaklarına neden oluyor buu acaba sebebi nedir