Zhrbjts Ara ara kasığımda ağrı oluyir ama cok.uzun degil birde bobrek kismım bu aralar hep ağrıyo arka sirtımın orada böbrek.kısmı gibi normalmi acaba yoksa takviyeler veya fazla su icmekten bisiy olur mu
meryinthemood Zhrbjts ben de o haftalardayım. Bende de kasık ağrısı var solda ve sağda da olabiliyor. Enfeksiyon için herhangi bir tahlil verdiniz mi ya da doktora göründünüz mü acaba?
meryinthemood Zhrbjts ben şuan acile geldim ne olur ne olmaz diye nstde sancım çıkmadı, idrar sonucunu bekliyorum sonra ultrasona sokacaklar bakalım ne derler🤦♀️
dika meryinthemood aynısı yaşadım doktora gittim nts sancım çıkmadı idrar tahlilim de temiz çıktı doktor 2 gün yatış verdi nts bakılsın sancın artıp doğum belki olabilir de dedi