Rojin__321 Kızlar bugün ya kürtaj ya düşük yapmam gerektiğini öğrendim sağlıksız gebelik olduğu için bende eve geldim iş tutum ve çok büyük parcalar şeklinde kanamam oldu kanamam 1 haftadır da devam ediyor ama şimdi kanamam kesildi leke leke geliyor normalmi
Deletedmom_116 Rojin__321 normal Tabi bayadir kanaman varsa Kesilir ben yaptığım gibi iki saat içinde kesilmişti kanamam öncesi uzun süre kanama olunca vücut kaldirmiyor
Rojin__321 Deletedmom_116 evet bende de öyle oldu 1 hafta öncesinden kanama başladı canım ilk gebelik miydi senin test falan yaptirdinmi şuan hamilemisin ilişkiye düşükten ne zaman sonra girdiniz baya bir sorun var😊
Deletedmom_116 Rojin__321 ben iki kere düşük yaptım şuan ikinci oğluma hamileyim Düşükten üç ay sonra gebe kaldım ilkinde bu sefer aynısı oldu üç ay sonrası hamile kaldım kanama kesilince ilişkiye girdim ben bir sorun olmadı varsa daha sorun cevaplarım kuzum
Rojin__321 Deletedmom_116 ilk gebeliginiz mi düşük oldu bu test yapıyorlarmış neyden kaynaklı diye düşük ondan yaptinizmi 3 ay kendiliğinden mi olmadı yoksa siz mi korunduz
Deletedmom_116 Rojin__321 yani korunmadik ama Salmadikta Dikkat ettik biraz ilk düşük oldu sonraki doğdu şükür sonra 9 aylıkken talerar oldu bu korunurken olduğu için sağlıksız oldu diye düşünüyoruz . Korunmayı bıraktık üç ay sonrası tekrar oldu
Deletedmom_116 Rojin__321 gectigimzi Ramazan’ın basinda oldu ovlum 9 aylıktı Üç ay sonrası yani haziranin sonunda temmuz başında gebe kaldım şuan 16 haftalık
Rojin__321 Deletedmom_116 anladım canım hem geçmiş olsun hemde hayırlı olsun benimde şuan kanamam hiç yok leke leke geliyor ama benden baya bı kan gitti kontrole gidebilirsem ne zaman ilişkiye falan girmem gerektiğini doktora sormayı düşünüyorum bakalım
Rojin__321 Deletedmom_116 canım ne yapıyorsun post actimda kimse yazmadı ya ben biliyosun dün düşük yaptım bugün ağrım yoktu kış temizligi yapayım dedim mutfağımı çıkardım temizliyodum soğuk alirsam çocuk olmayacağını söylediler ve korktum böyle birşey varmj ama normalde de kalın giyiniyorum kadife pijama üstüne tekrar pijama kazak ve üst giydim çorap ve terlik giydim öyle söylediler şuan yataktaydim 2 hafta veya 10 uzanmam gerektigi soylenildi