Çok şükür bugün sorunsuz halloldu eve geldim. İlla eş gelsin dediler eşim yoktu burada. Neyseki annem var ikna oldu doktor.
Değişik duygular eşimle sorunlarım olmasa üzülürdüm belki Allah’ın vardır bir bildiği eşe kızgınım ben sorumsuz rahat vurdumduymaz.
Neyseki korktuğun gibi değilmiş 15-20 dk da bitti.