leosmom Filiz-02 Merhaba, Florya’dan mı aldınız acaba ve hangi doktor takip ediyor ? Memnun kaldınız mı?
Elifinannesi33 leosmom ben medikalpark floryadan aldım 43 bine ama. Şu an 37+3 teyim. Zerrin hanımdan aldım kendisinden gayet memnunum şu ana kadar sorun yaşamadık inşallah doğumda güzel geçer
Nisbaral Newmomdml ben de fiyat almıştım bir ay önce 27 dediler ama şimdi zam gelmis muayene bile 1000 olmus dogumda artmıstır
melissannesi atesnzm Eminmisiniz ben yeni fiyat aldım sezeryan 20 normal 25 bin sizinki çokmuş Dç dr mu kime gidiyorsunuz??
Dyg0633 Duruu3 merhabalar güncel fıyat mı acaba? Bende mersin deyim ve şuan hem dr hem hastane araştırıyorum