Kızlar sancım ve kasılmam var bugün gitmiştim nstde sancılarim 50-80-100 çıkmıştı ztn şuan kasılmalarım 1 ve ya 2 dakika sürüyor 3 dakika ara ile mimar sinanda acilden giricem mecbur nst var mı acilde bileniniz var mı birde alttan muayene mi yaparlar ki?