Vajinal enfeksiyon vajinal muayene ile anlaşılıyor, bence yaptırmanızda sakınca yok doktorunuz daha iyi bilir. Ben 7 aylık hamileyim hamileliğim boyunca 5 6 kere alttan muayene yaptırdım, pek acımıyor merak etmeyin rahatsızlık hissi oluyor anlık bişey oluyor😊