newmommmyy2 yanağınıza sürekli buz koyun hem ağrıyı uyuşturuyor hem şişmeyi engelliyor. Bir de bana doktorum majezik sprey vermişti, günde 4-5 kez sıkıyordum ağzıma o baya ağrısını kesiyordu mll, kullanmaya engel haliniz yoksa eczaneden onu alabilirsiniz