Milos Kizlar bütün belirtilerim var yumurtlama donemimi degerlendirdim ve 3 gun sonra kanamam oldu hala devam ediyor adet gunumde degil daha 2 hafta vardi yardimci olun ne olabilir
Tubammm Milos bir doktora görün canım bendede bebeğim iki haftalıkken kanama oldu bende senin gibi korktum.gittim gayet saglikliydi yani bazı insanlarda olabiliyormuş
Milos Tubammm canim kanaman ne kadar surdu peki ben doktorumu aradim adet gibi kirmizi degilse onemli degil ilaca devam et dedi ama 6. Gunum bugun normal adetim bile boyle olmuyor bi de bi gun hic gelmiyor diger gun tekrar geliyor degisik yaa