Fikriyee Arkadaşlar merhaba adetim 8 hafta gecikmisti ama bugün muaynede bebeğe 5 haftalık dedi doktorum kese boyutuna bakarak, keseyi gördü ama bebek daha görülmedi küçük olduğundan olabilir dedi bu durumu yaşayan var mı
yeni_anne2 Fikriyee bendee 7 de gördüm canim merak etme bıdakınde görürsün hıc stres yapma 🥰 aynı 5 de kese 7 de bebek
yeni_anne2 Fikriyee hamilekte no stres 😂 ona göre Rabbım saglıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰