Melike1001 yaa iyi geldi sizin söyledikleriniz gerçekten. Siz çok gazım var dedikten sonramı söyledi doktor fazla gazdan gözükmüyor diye? Çünkü bana başka sebeplerden olabilir karın yağlanmasından falan bile dedide gaz hatırlamıyorum dediğini bende sormadım açıkcası. Siz sormadan mı söyledi yani doktor onu merak ettim. Benimde sat a göre 8 haftalık ama cuma özele gitmiştim orda alttan muayeneyle baktı 5+6 dedi yni şuan 6+3 sanırım bugünde devletteki dr tekrar alttan bakmak istemedi bende istemedim zaten normal gözükmeyebilir dedide insan ister istemez düşünüyo