Gulsahkaya36381 Kizzlar merhaba 5 sene önce apandisit ameliyati olmustum 25 haftalik hamileyim bugun o ameliyat yeri cok agriyor gunlerdir cok oksuruyorum onunla mi alakali acaba ama cok asiri agriyor normal midir sizce yasayan var mi