Kızlar benim önden dört dişim zirkonyum ve hamile kalmadan dört ay önce de etlerim şişti ve içten kanal tedavsi yapıldı. Şuanda da diş etlerim şişmiş ve ince ince ağrısını hissediyorum yarın doktora hideceğim fakat diş sağlığı ve diş eti için sizin bildiğiniz ve önerdiğiniz yöntemler varmı sonrası içinde fikir ve bilgilerinizi yazmanızı isterim 💖 normalde de diş problemi yaşayan birisiydim