Kubrabaygeldi Arkadaşlar sleepy bebek bezi kullanan, yeni doğan setini alan var mı? Memnun kaldınız mı? Sizce kullanışlı mı? Bebeğin cildine göre degisiyor tercihler ama tecrubeli annelerden bide dinlemek istedim 😊
Mustafaemr Kubrabaygeldi ilk zamanlar memnunum sonradan pişik oldu bebeğim ara sira sızıntılar da oluyor. Primaya geçtim mecbur
mdnslmn1 Kubrabaygeldi ilk bas slepy yeni doğan soyle iki uc hatta dort ayliga kadar iyi oluyo sonraz sizdirmaya basliyo canim benim cevremdekiler ilk bas slepy aldi sonra degisik markalara gecti
Deletedmom434 mdnslmn1 katılıyorum,bende ilk başta kullandım sonra öyle bir sızdırdı ki bezi takmam yarım saat olmuş üstü ıpıslak oluyordu