kızlarrr ben tetenoz aşısı için gittim cuma günü teyit etmek icın var mıı yok mu diye bana var yeter vurabilirız pazartesi gell dediler bende bügün gittim tetenoz aşisı için geldim dedim bana aşı kalmadı yok git eczaneden al dedi almak sorun degill dedim ama ben iki gün önce geldim igne vardı bana gell dediniz vururuz dendi bende geldim hamileyim haftam geldi vurmam gerekiyor dedim sonra biraz bekledim kutudan cıkarıp ıgneyı vurdu bana benim anlamdım varken neden yok diyolar insana kutuda da vardı bayaa🙄🙄