Busra333 benım 15. Haftada başladı maalesef ikiz olduğu için herşeyi önden yaşıyorum karbonatlı sakız ve yeşil elma çok iyi geliyor özellikle karbonatlı sakızı iyi ki keşfetmişim yatarken kafanı biraz yüksek tut canım sol tarafına yat çok şükür böyle rahat uyuyorum yoksa gece 3 te bile kaldırıyor mide yanması boğazda asit birikmesi