Defne__rz Kızlar belim çok ağrıyor ve bebek kendini kasıyor gibi sertleşiyo sağ tarafa yatınca da ağrım oluyo yatamiyorum bana sezeryan olursun dediler ama doğuma daha var sizce normalmi bide sezeryan olunca da çatı muayenesi yapılıyor mu 🌼💕