Mucizebabyy Kızlar ben 5 + 2 haftalık hamileyim fakat göbeğim olmamasına rağmen bu hamileliğimi öğrendiğim günden itibaren küçük bir karnım belirginleşti kilo da olmadım yanı hamile kaldıgım kilodayım anlamadım normal mi?
nununundunyasi Mucizebabyy fazla hormon salınımı şişkinlik ve gaz yapıp sindirim sistemini bozabilir ilk aydaki göbek değil gaz 🤭
Nhrr Mucizebabyy benim de aynı oldu ilk gebeliğim de karnım son aylarda çıktı. Bunda sizin dediğiniz gibi başladı şimdi 22 haftalık 9 aylık gibi ilki ile alakası yok. 3 kilo aldım sadece bacaklarım kollarım yüzüm zayıf ama göbeğim önden gidiyo 😊
Mucizebabyy Nhrr ya bende de böyle işte kilo da almdım hanı ama hafiften çıkınca göbek merak ettim yani
minnikkksevdammm Mucizebabyy ilk hamileliğimde ayva göbek gibi bir göbek ile doğuma gittim bu hamileliğimde maşallah gören 3üz sanıyor 😬 bende hamile kaldığımı öğrenir öğrenmez göbeklendim 😬
KurabiyeninAnnesi123 Mucizebabyy hazımszlktan kaynakli şiskinlk ve gaz oluyor canm o haftalarda cikmasi imkansz ztn 4. Gebelikte olsa bu
nununundunyasi Mucizebabyy yok o size sadece şişkinlik olarak geri döner yemek sonrası hissettiğimiz hazımsızlık gibi düşünmeyin. Ödem gibi düşünün şişer ama hissetmezsiniz ☺️
KurabiyeninAnnesi123 Mucizebabyy tamamen iç karınla alakali bu göbek çıkması ama yine bu haftalarda çıkmasi imkansz en erken 15. Hafta da çıkmaya başlar oda iç karnin hiç yoksa bu şişkinlk ilerleyen haftalarda dha cok oluyor onunda bebekten kaynakli olmadigini sırt üstü yatarak anlaya bilirsin sırt üstü yattiginda göbek düz olup yayılıyorsa o göbektir bebek degil bebek göbegi yokuşlu olur göbek düz olmaz