Menekse Normalde bugün 11+6 günlük hamileyim bugün kü muayenemde doktorum 12+2 günlük dedi kötü bisey yok herşey normal dedi bide kız gibi dedi bi sonraki geldiğinde belli olur dedi 😍🤩
mucizem_0809 Menekse ay 12 haftalıkken banada kız gibi demişlerdi 😂 16 haftadan sonra erkek olduğu belli oldu 😀
Babyloading Menekse Aynısını yaşadık haftamda senle aynıydı kız gibi demişti doktorum , 14. Haftada kesin erkek dedi😂
ailecekizledik Menekse banada ikili testte kız dediler 16da gittim erkek dendi😜 hayırlısı olsun insallah🙏🙏
Deletedmom004 Menekse Benim de senin gibi canım ultrasona göre üç gün ilerde. Neden öyle olduğunu söyledi mi dokturun. Maşallah hayırlısıyla kucağına al İnşallah 🥰🙏
Merakliana mucizem_0809 anlamıyorum ki şimdiki doktorlar 12 de söylüyorlar sonra değişip duruyor 🤷🏻♀️ Bana ilkinde doktorum 15 haftadan önce görüyorm ama söylemem demişti
Menekse mucizem_0809 hadi bakalım benimde kız deyip oğlan mi olcak yoksa kızda mi kalcak net belli olunca tekrar paylaşıcam kizlar😊
mucizem_0809 Merakliana valla bende anlamış değilim bide doçent doktora gitmiştim daha bilgili olur diye sonrasında devlete filan gittim ordada başka başka doktora girdim bilerek hepsi erkek diyince inandım 😀 valla bilmiyoz diye istedikleri gibi konuşuyolar bizimle
Deletedmom004 Babyloading Böyle de çok kötü ya kız diyorlar.Alıştırıyorsun kendini kızım olacak diye. Bir gidiyorsun sonra pat erkek. İnsan da tereddüte düşüyor kız mı erkek mi diye :))
Menekse Babyloading ayy 😊💛🤩çok heycanlı vallahi bidahaki kontrolü iple çekiyorum merak ediyorum . Ama ben kendimde kız gibi hissediyorum hayirlisi
Menekse ailecekizledik banada bugün ikili test yapıldı ilk önce muayenede kız gibi dedi işte test 15 güne çıkar dediler öyle mi
Dryatpzglu Deletedmom004 gelişimine göre olabilir. Bizimki de birazcık geri gibi gözüküyor bir hafta kadar
Menekse Deletedmom004 hayır canım hiç kötü bisey demedi normal herşeyin dedi ikili test yapıldı bugün
Deletedmom004 Dryatpzglu Sonra hamilelik ilerledikçe o bir haftalık geriden gelen fark kapanıyormuş sanırım. Doktorum demişti.
Yalinn8 Menekse canim guncel ölculeriyle cikan haftasiyla dollenmeye gore olan haftasi farklilik gosterebiliyor, +2-2 olbiliyor, senin de sıkıntili bi durumun yok😉
Menekse Tahmin etti sadece ya şimdi aylık gidicem artık bir dahaki geldgnde belli olabilir dedi o zamana kadar ben net kız olarak koymadım zaten aklıma kesin demeden inanmak istemedim hayırlısıyla doğsun rabbim verdi kız erkek farketmez canlar ya 🤩😊💛
Deletedmom004 Menekse Anladım canım. Bebiş hareket ediyor muydu nasıldı ? ☺️ Benim de Cumartesi randevum var bakalım nolcak çok endişeliyim😔
Babyloading Menekse annenin hissettiği çıkıyor genelde ben erkek hissediyordum hatta kız dediğinde çok şaşırmıştım , nitekim değişti sonra erkek deyince hıh tamam dedim😂
Menekse Evet canım haraket ediyordu . Insan durmadan izlemek istiyor 2 li test yaptırdık bugün bakalım hayırlısıyla Deletedmom004