Mucizeem__ Nigar882 benim bildiğim 7 den düşük olmamalı ben de de geçen ay oluştu 4 mm falndi ama ilaçla düzeldi bide çok meyve falan yiyin faydalı oluyor
Barabar Nigar882 bildiğim kadarıyla adet zamanı rahim duvarı kalınlaşır sonra incelir yaptırdığınızz zaman aralığı farrkli ise sonuçta oynama olabilir.
Barabar Nigar882 bildiğim kadarıyla adet zamanı rahim duvarı kalınlaşır sonra incelir yaptırdığınızz zaman aralığı farrkli ise sonuçta oynama olabilir.
Nigar882 16 ekim regl olmustum 19 ekim reglim bitti. 21 ekim doktora gittim böyle çıktı. Geçen ay 6 çıkmıştı