@Selinnur27 Herkese selam, 14+5 haftalığım her hafta mutlaka 2 gün çok şiddetli başım ağrıyor. Artık dayanamıyorum ne yiyosam içiyosam çetele tuttum bulamadım parol asla geçirmiyor. Tansiyonum hep düşüktür 8-9 civarında gider gelir başım ağrıdığında 10.5 oluyor. Bu arada Bizim cinsiyet belli kız dediler ve bu ağrı beni çok yoruyor :(