Sukrcy 37 haftalik 4 kilo olmuşuz 3. Gebelik normal olsun istiyorum doktorum sezaryen olmami gerektiğini söyledi yarın net belli olcak 4 kilo doğuran var mı aranız da ???
Sydaglsen Sukrcy önceki doğumlarınız vajinal doğum heralde bence sezaryen olması için bi neden yok. Hem ilk değil hem 4 kilo doğum yapan yakın zamanda doğum yapan tanıdığım yok ama annem var 4300 doğmuşum :) tabi sağlıksal bi durumunuz varsa doktorunuz daha iyi bilir tabi
mcansu Sukrcy arkadaşımın kızı oldu 1 sene önce ilk doğumdu 38 de suni sancı verdiler 4200 ve 15 dk doğurdu açılma olduktan sonra onun da doktoru daha fazla durmasın deyip sancı verdi
Sukrcy Sydaglsen evet 2 si normal dogum oldu açıkçası sezeryandan korkuyorum ayağı kalkabilir miyim dikişler kaynar mi gibi endişelerim var
Aysegebes Ahahah maşallahhh benimki 37+5 2600 dedi doktor 😅😅😅😅😅 annem erkek kardeşimi 3950 doğurmuş bence yapabilirsin hem iri bebek daha kolay doğuyomuş kendini itebiliyormuş kuvvetli olduğu için
Aeell Sukrcy 38 hafta orta ca kızımı 34 haftada seker yuzunden 34 hafta 3.400 gram dogurdum bendekı seker bebeyı sısırmıstı hala göbeği şiş inmedi
Defnezumramom Sukrcy gebelik şekeri olduğu iiin riske atmak istemiyorlardır ondan sezeryan diyorlar eşimin kuzenine de aynısı diyorlar çünkü şekeri 300lere falan çıkıyor kızın
Sukrcy Aeell benimde son kontrol yarın olcak bakalim bebegin karın çevresi genişlemiş doktorum riskli olur biraz dedi bakalim o yüzden de biraz endişeliyim.
Sukrcy Defnezumramom aa benim o kadar yüksek değil en fazla 200 oda tok karnına tabi buda yüksek bir değer doktorum riske atmak istemiyor bakalim yarın son karar verilecek
Aeell Sukrcy benimde kızımda oyleydı karın cevresi hala geniş ne yapmayı dusunuyrsn ben dogumdan sonra 6 ay insülin ignesi kullandm dıkkat et ıhmal etme cok zor
Defnezumramom Sukrcy hakkında hayırlısı olsun canım bebeklerimiz iyi olsunda gerisi geçip gidiyor biz en azından acımızı nerde napmamız gerektiğini bilip toparlıyoruz rabbim bebeklerimize can sağlığı versin önemli olan o 😊