Umutlu2272 ben bugun gidip tetenoz aşisı oldum en son ne zaman kan verdin dedın bende oldu birazz dedım yarın gell kan ver değerlerine bakalım dedi yarın sabah gidecem kan vermek ıcın kılomu tansiyonum ölçüldü bir ay sonra ikinci doz olucam 10 Aralık icın de gözlem ıcın gell dedii canim