Rahim Enfeksiyon sancısını nasıl çektiniz kızlar benim alt karınca bıçak gbi giren sancılarım oluyor bugün nst baglndı sancı yok denildi yüksek enfeksiyon var enfeksiyon sancısı o zmn 2 gündür beni mahfetti bu kdar agrılı olması normalmi yaşayan varmı