Alpaslan21 benimde perşembe sezaryan günüm ikinci sezaryanım olduğu için daha bilinçliyim 😁 ne kadar ağrın olursa olsun mutlaka bol bol yürü ne kadar yürürsen ağrıların o kadar çabuk geçiyor çok daha çabuk toparlıyorsun birde gaz çıkarma çok önemli onun içinde bir bardağa yarım maden suyu yarım kayısı meyve suyunu karıştır o çok rahat gaz çıkarttırıyor