Kızlar 3 buçuk yaşında oğlum var 6 aylık hamileyim doğuma gideceğim günü düşünüyorum hep ya bana bisey olursa oğlumu bidaha göremezsem çok korkuyorum bana hep derlerdi insan arkada kalan evladı düşünüyor daha çok diye anne olunca anladım ağlamak tuttu beni durduk yere şimdi hep bunu düşüncem yatana kadar yine aklıma geldi şeker tiroit enfeksiyon gibi hastalıklarım var sezeryanda bisey olmaz inşallah 😟