Gamze_gamze Ana kucağında hangi markayı önerirsiniz arkadaşlar? Babybjörn fiyatları uçmuş mammayı da kullanıp önerenler var. Tavsiyelerinizi yazarsanız çok sevinirim
seyma0661 Gamze_gamze ben eltime mamma almıştım kalitesi gayet güzel zaten 3-4 ay anca kullanılıyor fazla paralar vermeye gerek yok bence
poyrazmom_ Gamze_gamze babyjörn 8000 küsür çok fazla geldi bana merfbaby alacağım bi kaç fenomende gördüm güzel gibi
Cihangir09 Gamze_gamze mamma aldık biz en fazla 6 7 ay kullanıyorlar o kadar kısa bir süre için o paraları vermek bana fazla geliyor
seyma0661 Gamze_gamze yok kız nasıl dursun çocuk onda mama sandalyesinde zor duruyolar 😂😂 bunlar folik asit çocukları sabit duramazlar
rosatue Gamze_gamze Ben de aynı kararsızlığı yaşıyorum. Ergonomisi aynıysa mamma da olur tabi, benim endişem ar-ge çalışmaları yapılmadığı için Allah korusun çocuk düşer mi ya da bedenine zarar verir mi? Kararsızım konu bebek olunca emin olmadığım şeyi alamıyorum
rosatue Gamze_gamze Ben kızımda babyjem reflü yatağı kullandım. Tepe tepe kullandık. Tavsiye edebilirim. Popo kısmından külot şeklinde emniyeti olan modeldi bizimki.
PinkBerryy Bütçen uygunsa tabii ki babybjörn, ben babybjörn aldım kumaş kalitesi hem de güvenlik açısından içim daha rahat edicek. Mamma ile ilgili çok olumsuz yorum var demiri kırıldı vs gibi. Kıyaslanamazlar bile.
Gamze_gamze PinkBerryy Ayy 😬 buyur burdan yak. Dolaptan filan ikinci eline bakayım dedim bu sefer de içime sinmedi