Nisacan Kızlar selam 37+1 gündeyiz bugün çok halsizim ve adet sancısı gibi ağrılar yaşıyorum sizce bu doğum belirtisi midir yoksa yalancı sancı mıdır ?
ZeynepKaya18 Nisacan aynısı bana oldu yalancı kasılmaymış ama şiddetli ve düzenli olursa doğum sancısı tabi
Eminexxx Nisacan canım onlar yalancı sancı ben 40.haftadayim hala çekiyorum doktor beş yada 10 dakikada bir olursa gerçek doğum sancısı oluyor dedi
dilaraulusoy Nisacan canım korkutmayayım seni ama benimde ilk bebeğimde öyle oldu doğuma aldılar düzenli sancılarım çıkmıştı
Dilara_gokmen Yalanci sanci da olabilir 38. Haftamda ayni sekilde regl agrisi gibi basladi sıklastı normal dogum yaptim dusa gir cik devam ediyorsa dr a git bence
Nisacan dilaraulusoy Eminexxx inşallah yalancı sancıdır en azından 1-2 hafta daha gelişsin büyüsün istiyorum
dilaraulusoy Nisacan yani benim 2-3 dakakdan bile azdı alete bağlandığında ama benim hep sancılarım vardı 21. Haftadan itibaren ve direk doğuma alındım 37 haftalık doğum yapmıştım
Aysegebes Canım ben 37+5 şuan bende de çok var 2-3 gündür o regl sancısı. Nts de sancı gözükmedi ama hiç o yüzden korkma yalancı sancı oluyo. Bide göbekti ağırlıktı oda biraz sancı yapıyo büyük ihtimalle ağıslaştık artık.
Sahra-28 Aysegebes Benim kalça kemiklerime çok baskı yapıyor yürümekte oturup kalkmakta ve yatmakta zorlanıyorum aşırı bu sizde de oluyor mu
Aysegebes Sclozdgru normal normal. Benimkide az haraket ediyo daha çok toparlanma durumu var şuan. Son haftalar öylr oluyomuş
Nisacan Sclozdgru günün belirli saatlerinde çok hareket ediyor genelde dinlendiğim zamanlarda,onun haricinde toplanmalar oluyor :)
Hanzde Nisacan bende 37+3 oldum dün nst de kasılmalarım ve sancılarım çıktı özellikle gece çok oluyor sancılar takipliyoruz doktorla artarsa bekleme ara gel dedi
Sclozdgru Aysegebes sağlık ocağına gidip kalp atışına baktırdım gayet normal dedi 145lerde atıyo dedi ama işte hareket hissetmeyince korktum ebe de artık yeri daralıyor dedi bi sorun olmadan sağlıklıca kucağımıza alalım inşallah tedirginlik çok zor az kaldı günümüz 🤲🏻🥰
Gkya Nisacan geçmiş olsun bende bugün 37+2 oldum bir kaç gündür ara ara bel ağrısı yaşıyordum şuan biraz fazla bel ağrım sizin geçti mi yada şuan nasılsınız