Evet arkadaşlar 26-29 arası doktorum yok gidecekmiş şehir dışına. Ya doğumum başlarsa ya napcam. Arkadaşımı yönlendiririrm dedi öyle olursa ama korkuyorum da biraz kafama taktım galiba. 37+5 şuan. İşte o zaman 38+4-39 arası olmuş olcak. En çok doğumların olduğu zaman. Gerçi bugün nts de sancı falan çıkmadı ama belli olmaz ya gelesi tutarsa ya. Bide ben sabah da açmıştım dayanamıyorum bir hafta sonra gönüllü sezeryan mı istesem diye ama şuanda bir hafta sonra doktorum yok 10 gün sonraya aldım mecbur randevuyu. Bir hafta içinde hiç kilo almamış bebeğim oda üzdü beni 2600-2700 arası şuan. Zayıf bebeği doğurması da zormuş galiba herkes öyle diyo. Yani bu 10 gün doğumum olmaması için ne yapmam lazım 😅😅 yada şu 3 günde bütün tuşlara bassam mı? Ama zayıf daha korkuyorum sağlığını tehlikeye atarım diye. Mide sıkıntım çok dayanabildiğim kadar dayanıcam. Bugün ailemle de konuştum istişare ettim onlar da sağolsun destek oldular işte doktor geldiğinde 39 haftada oluyorum büyük ihtimalle. O zaman çatıya bakıcak uyarır da eğer 2-3 gün içinde gelmezse sezeryan olursun sıkma kendini falan dediler. Siz neler öneriyosunuz bana bu konuda yani doktorum yok bebeğim zayıf midemden beslenemiyorum ne yapsam ya zaten psikolojim dehşet