Sssbbbs canım rahimin sola deviye. Bak benim 4 senedir çocuğum olmuyordu ve 4 sene boyunca bana bı sorunun yok diyip defalarca aşılama yaptılar. Sonra başka doktora gittim ve ilk muanede rahimimin sola deviye yani sola yatık olmasının normal olmadığını rahimi o tarafa çeken bı yapışıklık olabileceğini söyledi ve ameliyat oldum sonrasında 2. Ay hamile kaldım kendiliğinden sana hiçbir doktor bunu söylemediyse lütfen iyi bir doktora görünmeni tavsiye ederim seninkinde de yapışıklık olabilir sola deviye yazmışlar çünkü.