28 haftalık bebegım suan arkadaşımın evıne gelmıstım oglen ıspanak yemegı yapmış ve pişmişti altını kapatmadan tuzuna baksana dedı, yaklaşık 1-2 kaşık yedım epey kaynamıştı zaten.
üstünde agzımda cam gibi bıseyler kıtır kıtır edıyordu yemegın suyunun üstüne bı baktım kum dolu şok oldum. Sordum ona yıkadın mı dıye yıkamadan meyve sebze yedıklerını soyledı çocuğumun masallahı var mıkropba dayanıklı dedı orası benı ılgılendırmez ama bende yedım sonuçta. Kendı evımde sırkelı suya basar 2-3 kere yıkarım çok dıkkat ederım özellıkle toxsoplazma rıskınden dolayı daha dıkkatlıyımdır.
Bı zararı olurmu yüksek ısıda yarım saat kaynadı varsa da bakterıler ölmus müdür
Tadına baktım max 1-2 kaşık kadar sonra yemedım zaten eve geldim çorba yaptım