Merhaba Kızlar bugün kontrolümüz vardı. Rahim ağzı kısalığından dolayı riskli bi gebelik geçiriyorum ve oldukça stresliyim erken doğum riski var. Geçen hafta 1 haftada bir kontrol edicem demişti doktorum tek sorun kısalıktı bu hafta suyu alt sınırda dedi ve 2 hafta sonra gel dedi 2 haftada su biterse süre uzun değil mi dedim bir şey olmaz hareketlerini takip et dedi ama içim içimi yiyor. Ben mi çok ehvam yapıyorum acaba 2 haftada bir şey olur mu?