100924 Lalealatas bugün 31 haftalık olarak gittim hastaneye ama herhangi bişey demedi nts ile alakalı biraz daha var demekki diye düşündüm
Ayse_2807 Lalealatas ben şuan 29.haftadayim 32. Haftada kontrolüm var gittiğimde nstye baglicagini söyledi ve çalışamaz raporu yazacağını söyledi.
Lalealatas Ayse_2807 bana sadece çalışabilir raporu yazacağını söyledi doktorum bu hafta için bakalım yarın görücez artık
Buglem_38 Lalealatas bnde bugün 32 yi doldurdum şehir hastanesine gidiyorum bugün kontrole gittim nst diğer ay giriceksiniz dedi