Merhaba 16 haftalık Gebeyim ,aşırı kusmam var gecmiyor Kısaca şöyle Ozetliyim , Yaklaşık 12 haftalıkken hastaneye yattım 3 gün Yattigim Gün 13-14 kere kusmustum Keton Yuzunden Yatış verdiler hiç bişey yiyemiyodum 3 gün geçmedi yiyemedim hiç en son zofran Verdiler bıseyler yemeye başladım ve ciktim , sonra 1 hafta çok iyiydim herşeyi yiyip içiyordum hiç kusmadim sonra gene aynı şekilde kotulestim geçen hafta migrenim tuttu acile gittim parol verdiler geçmedi sonra migren yüzünden kusmam arttı yine 8 9 u gördü doktor migren yuzunden olabilir dedi yine parol verdi en son zofran verdi serum yine duzeldim anladığım kadarıyla zofran riskli bir ilaç , Üzerinden 3 gün geçti bugün yine kusmaya başladım başım ağrıyor , Gerçekten ne yapacağım bilmiyorum Fikri olan varmı 🙏