Merhaba, adetim hiç gecikmez normalde 2 aydır gecikiyor geçen ay 14 gün geçti bu ay da şuan 14.gundeyim hala olmadim. Gebelik düşünüyoruz 7 aydır olmuyor. Ama kan verdim gebelik de yok 3 ay önce doktora gitmiştim sorun yok yumurtalarında demişti ama 2 aydır böyle gecikiyor neden olabilir? Farklı ilaç da kullanmadim stres yada sorun da yok