Mzzz Bebeklerini ne zaman doğum kanalına indi arkadaşlar benim ilk gebeligimde doğum günü sancı ile girdi bir daha böyle olsun istemiyorum çünkü sancı ile girmeye biliyorda 😢 sizin bebişleriniz ne zaman assagiya indi
Cansu-2600 Mzzz Benim bebeğim yaklaşık 1 aydır baş gelişti yarın suni sancıyla doğumum var. Nişanım suyum yada sancılarım hiç yok benegin suyu bitmek üzere olduğu için mecburi suni sancı verecekler
aslhnkrts9 Mzzz 30 haftalıkken girmişti 34 de doğurdum. Asla olumsuz düşünme hep olumlu düşün ve sonuç güzel olsun
Feyzamali33 Cansu-2600 sağlıkla kucağınıza alın inşallah su gbi doğumunuz olsun galiba bnde suni ile yapacağım ama bnim günüm belli değil daha normal doğumu başarmak için araştırma yapmaktayım neler yapmalıyım diye 😅
Mzzz Cansu-2600 canım benimkide 26 haftadır baş geliş ama çatı muayenesi yaptı doktorum yukarda dedi yani bebeğin kafası eline gelmiyormus kanala inmemis ne zaman iniyor kanala merak ettim 37+2 deydim o zaman 😂
Cansu-2600 Feyzamali33 Valla bende hep kendi sancimla doğum yapmayı hayal etmiştim suniden biraz korkuyorum ama bebeğin suyu çok az kalmış o yuzden mecburi suni alıcam yarına yatısım yapilcak. Ben hurma ada çayı yürüyüş cömel kalk takıldım şimdiye kadar bakalım yarına Allah büyük nolcak gorucez 😁
Mzzz Feyzamali33 yok canım kendini kasma bu benim 2. Doğumum olacak artık alistim kasmayinca canın acımaz