Kızlar yaklaşık 3 aydır regenesis max kullanıyorum,19. Haftadayım kilo almadım ödeme bağlı bir fazla 1 eksik çıkıyorum tartıda. Kendimi çok iyi hissediyorum bebeğimde gayet iyi hiç bir anormali yok. Başka bir ildeyim şu an, buradaki doktor ilacımı değiştirmek istedi 2 doktora daha sorup regenesise devam etme kararı aldım, saçlarım tırnaklarım cildim çok sağlıklı kramp hiç yaşamadım,asla bitkin hissetmiyorum çok yatkın olduğum halde kabız olmadım bildiğiniz hapın fanıyım😊 aç ya da tok yatmadan önce içiyorum her gece,sonrasında uykuda olduğumdan bulantı, iştah açma gibi bir yan etkisi varsa da bilmiyorum. İlacın sağladığı Günlük değerler çok iyi, ben çok memnunum iyi bir destek arayan hamiş arkadaşlarıma öneririm 🤗