Ftm35 Kızlar 17. Haftalık gebeyim otobüsle 7-8 saatlik yola gideceğim yarın doktoruma soracağım, bu haftalarda yolculuk yapan oldu mu riskli gebelik grubunda değilim ama bineceğim otobüs çok mola veriyor yolda fikrinizi almak istiyorum
Kubrabsyg Ftm35 ilk haftalarda gittim sorun olmadı. Babaannem vefat etmişti 20 haftalık falandım gene gittim şükür sorun olmadı Şuan gebeliğimde tekrar gittim 7 8 haftalık iken sorun olmadı bolca yürüyün molalarda
Aynil710 Ftm35 canim doktorun ne dedi bendede cok sukur riskli durum yok gidis donus 7:8 saatlik yola gitcem 21 haftalık hamileyim mola vere vere gidicez sorun olur mu sende bisey oldu mi
mervekutlu2218 Merhaba bayanlar 5 haftalık geleyim 3 saatlik yola çıkılamaz bir zararı olur mu sizce daha önce de düşük yapmıştım bir sorun olur mu
Ftm35 mervekutlu2218 ilk 3 ay yolculuğu önermiyorlar ama doktorunuza sorun eğer giderseniz de sık mola vererek gidin
Ftm35 Aynil710 canımm, doktor riskin yok git dedi ama yolculuğum 6 saat yerine 9 saat sürdü tekli koltuktaydım ve 1 hafta kasık ağrım oldu oturmaktan. 1 hafta kaldım gittiğim yerde ve sürekli uzanmak zorunda kaldım. Dün Eve dönerken de çift koltuk aldım 6 saatte vardım evime ayaklarımı uzatarak yatarak oturarak geldim çok rahattım
Aynil710 Ftm35 tamam canim cok sagol 21 haftaliga gircem ben kendi arabamizla gidicez arkada uzanirim biraz yer degistire degistire giderim
ozgmom Ftm35 Ay bende 6 saatlik yolculuk yapacağım Allah nasip ederse ama tuvalet konusunu kafama çok takıyorum ya 1 kez mola veriyor otobüs 21 haftalikken gideceğim her 15 dk da bir tuvaletim geliyor 🤔😄
Aynil710 ozgmom ayyy bende valla oyleyim gece uykularim artik yok resmen ben arabayla gidicem durma imkanim var ama aşırı sıkışırsan durdur otobusu 😆 Doktorun bisey dedimi yolculuga canim
Ftm35 ozgmom ben çok bir şey yememeye içmemeye çalıştım ama az da olsa idrarı. her molada girdim tuvalete leş gibilerdi ama mecburdum indikten sonra bol su için