Minik6075 Rumuz36 bende yerimi alayım burda çünkü park yatağın görselinden hiç hoşlanmıyorum ama artı eksi kullanıcıları göreyim
seyma0661 Rumuz36 park beşiği hiç sevmiyorum. Bu ürünü almayı düşünüyorum 60×120 yada 70×130. Yaşına girdikten sonra da odasına taşırım dedim. 4-5 yaşına kadar kullanılır
beyza36 Rumuz36 ahşaplar kısa süreli felan yazdıklarına bakma . Benim aldığım ahşap beşik park yatakla aynı boyutta . Bende park yatak aşırı basit duruyor hiç beğenmiyorum mesela
Ftm35 Rumuz36 bende ahşabı çok beğeniyorum çok estetik duruyor ancak bebek işlerinde daha çok kullanışlılıgına bakılıyor ahşaba vereceğim parayı çocuğuma başka şeyler alabilirim ☺️
ilgin22 Rumuz36 ahşap beşik park yataktan daha çok kullanışlı emin olun. 2 kizimdada ahşap sepet besiklerden kullandım (büyük boy) 2 buçuk yaşına kadar kullandılar iyice ayaklandiklarindan sonra ayakları iptal edip o şekilde kullandık çok memnunum ben
100924 Rumuz36 elele madre aldım bende henüz kullanmaya başlamadım ama daha kullanışlı olduğunu düşünüyorum
rumisam Rumuz36 park beşik aldım görüntüsü hoş değil ama kullananlar çok tavsiye ediyor uzun süre kullanılıyor ve ahşaba göre pratik baya seyhatlerde falan yanında götürebiliyorsun kolaylık bence