Biliyorum linçlenecegim qma düşük riskim var 16 haftalık oldum rahim içi kanama var ve ben ev temizliğine giriştim yapmak zorundayım çünkü yardım edecek kimse yok eltim var ama gelip bir kere işin ucundan tutmaz kayınvalidemlerle yaşıyorum kayınvalidem yazın köye gider 15 gün önce geldi 15 gün durdu ama evi bir kere bile dip köşe temzilemedi şimdi beni böyle bırakıp köye gitti eşim yardım etmez zaten o yapıda biri asla degil çarşamba günüde perinatoloji randevum var orda yatış yaparlarsa diye evimi temiz tutmak istiyorum inşallah bebegime bişey olmaz