Ozlemerikci543450 S-e-g umarım vardır ama bu testleri parçalayarak bakmak malesef hatalı bilgiye sebebiyet veriyor bi kan testi vererek öğrenseniz daha sağlıklı gibi
S-e-g Bugün hastaneye gittim ama randevusuz bakamayacaklarını söylediler tahlil için sağlık ocağına gönderdiler o da malesef 11 e kadar tahlil yapıyormuş yarın inşallah
Barabar S-e-g ben göremedim canım Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah sana da 🙏 zaten pozitif olduğunda çizgi görülür testi açmayın çok üstüne düşünmemeye çalışın inşallah olur Allah’ın izni ile