12 haftalık gebeyim mide bulantısı şikayetimi doktora söyledim. Kan falan istedik. İdrarımda keton değerim pozitif çıkmış normalde hastaneye yatış falan yapılıyormuş yarın sonuçları göstericem ama ben istemiyorum hastanede yatmak mecburi mi isteğe bağlı mı başına böyle birşey gelen oldu mu kızlar çok endişelendim